Wij willen ons graag richten op de klant en zijn omgeving. Juist door de klant persoonlijk te benaderen is het mogelijk om verbinding te creëren en een relatie op te bouwen.
Om goed te kunnen reageren op de klant, maar ook op onze collega’s, gaan we uit van het feit dat ieder mens uniek is. Ieder mens verdient daarom een unieke en betrokken benadering.
Onze sterk veranderende samenleving vraagt om een open en transparante houding, dit willen wij als Shelter Advies dan ook uitstralen. Wij zijn ons bewust van onze maatschappelijke rol en verantwoordelijkheid in deze samenleving.
Openheid betekent voor ons ook dat wij onze drijfveren en intenties niet verstoppen. In alles proberen we recht vanuit ons hart mens te zijn, met ons geloof, in echtheid, verbinding, en vertrouwen in het goede van de mens.
Alleen een goed luisteraar is volgens ons een goede gesprekspartner. Door goed te luisteren kom je dichter bij de klant en win je vertrouwen. Wanneer je daarnaast enthousiast bent en er echt voor wilt gaan, dan krijgt het contact met de klant net die meerwaarde die we zoeken.
Wij hechten sterk aan identiteit, zo kunnen we op een goede manier bouwen aan continuïteit van ons bedrijf.
Graag doen wij recht aan de klant, kijkend wat bij de klant past, verzorgen wij diensten op maat.
Binnen ons team heeft iedereen zijn eigen plaats. Er is respect en waardering voor ieders plaats. Wanneer er een gat valt, draagt ieder zijn of haar steentje bij om de gevolgen zo klein mogelijk te houden.